“Communiceer in de VAKtaal van jouw klant”

Het geeft je de tools jouw gesprek en jouw advies te voeren en te presenteren op een nieuw, onderscheidend niveau

Communiceer in de VAKtaal van jouw klant

Waarom wil je ‘Communiceren in de VAKtaal van jouw klant’ volgen?
Het geeft je de tools jouw gesprek en jouw advies te voeren en te presenteren op een nieuw, onderscheidend niveau.  Je leert vragen stellen die jouw klant nog nooit heeft gehoord. Je leert hoe jouw klanten onbewust informatie ontvangen en verwerken. Je leert jouw communicatie soepel en moeiteloos op elke klant af te stemmen. Je leert hoe je met elke klant een klik kunt maken.  Jouw tijd ga je beter benutten en je resultaten zullen nog beter worden. Adviseren en communiceren krijgen een volledig nieuwe dimensie!

Hoe verloopt deze training ?
De thema’s worden door elkaar heen behandeld. En er wordt  veel geoefend!  Plezier en lering. Theorie en praktijk komen samen,  zodat je de nieuwe kennis direct kunt gebruiken.

Wat als je deze training hebt doorlopen?
Dan adviseer en informeer je op de echte interne drijfveren en motivatoren van jouw klant. Jouw gesprek en advies is gebaseerd op de kernwaarden en overtuigingen van de klant. In de taal van jouw klant! Elk gesprek en advies wordt 100% persoonlijk maatwerk, dat zorgt voor duurzame klantverbinding.

Wanneer in 2018?
Data: vrijdag 2 november 2018
Locatie: Hotel Apeldoorn vd Valk (nieuw hotel)
Deelnemers: min. 6 – max. 15 deelnemers per training
Tijdsduur: 1 dag (start 9.30 uur, einde 16.30 uur)
Investering: € 425,- per deelnemer (ex. BTW) incl. volledige verzorging en studiematerialen.

Incompany mogelijk!

Onderwerpen op deze dag

Wat behandelt de training ‘Communiceren in de VAKtaal van jouw klant’?
Wat computers niet kunnen en jij wel! Onder andere:

  • Kracht van non-verbale communicatie
  • Hoe verwerkt jouw klant jouw informatie
  • Inzicht in de betekenis van oogbewegingen
  • Suggesties in taalgebruik
  • Bouw een klik met elke klant
  • Bewustwording van eigen communicatie
  • Vragen stellen op diverse abstractieniveaus
  • Uitbreiden van de positie als vertrouwenspersoon
  • Presenteren voor elke klant
  • Samenvatten in de taal van de klant

En natuurlijk daarbij…..de vertaalslag naar de directe praktijk!

Accreditatie BPBIop aanvraag
Accreditatie VeWeVewettelijke vereisten
Accreditatie NBPB 8 studie uren
NBBI en de NBWVWettelijke vereisten

Opleidingsinformatie:

Startdata2 november 2018
Duur1 dag
LocatieVan der Valk Apeldoorn
AdresLandgoedlaan 26, 7325 AW Apeldoorn
DocentRemko Grijm
Tarief€ 425,00 ex btw
InclusiefStudiemateriaal, lunch en certificaat

Aanmeldformulier Communiceer in de VAKtaal van jouw klant

Gebruik onderstaand aanmeldformulier om je in te schrijven. Wij nemen binnen 48 uur contact op om de aanmelding definitief te maken.
Persoonsgegevens:

Bedrijfsgegevens: (optioneel)

Opleiding:

Ik meld mij aan voor Praktijk uitvoering Effectieve Communicatie