“Communiceer in de VAKtaal van jouw klant”

De beste bewindvoerders, schuldhulpverleners, casemanagers, budgetcoaches en integraal klantmanagers spreken in de VAKtaal van hun klant!!

 

 

Financial Academy is groot voorstander van het verhogen van communicatieve vaardigheden. Daarom is de training van Graci opgenomen in ons opleidingenprogramma “Communiceer in de VAKtaal van jouw klant.

Deze training is een leuke, leerzame maar vooral direct bruikbare training!

Volledig afgestemd op de Bewindvoerder, Budgetcoach, Schuldhulpverlener, Casemanager of integraal Casemanager die zich verder wil ontwikkelen in communicatiekracht tot een vertrouwenspersoon.

Die ziet en ervaart dat menselijke communicatie altijd voordelen biedt. Dit communicatieprogramma is uniek en nieuw! 100% aandacht voor geweldig en direct bruikbaar inzicht in de kracht van communicatie. Vol plezier en praktische lering.

Communicatie is ook jouw uniek onderscheidend vermogen. Robots zullen steeds meer de kennis ondersteunen; jij als vakspecialist zult altijd blijven communiceren met de klant over zijn echte wensen en behoeften. En dus kun je altijd onderscheidend zijn. De kracht van communicatie!

Waarom wil je ‘Communiceren in de VAKtaal van jouw klant’ volgen?
Het geeft je de tools jouw gesprek en jouw advies te voeren en te presenteren op een nieuw, onderscheidend niveau.  Je leert vragen stellen die jouw klant nog nooit heeft gehoord. Je leert hoe jouw klanten onbewust informatie ontvangen en verwerken. Je leert jouw communicatie soepel en moeiteloos op elke klant af te stemmen. Je leert hoe je met elke klant een klik kunt maken.  Jouw tijd ga je beter benutten en je resultaten zullen nog beter worden. Adviseren en communiceren krijgen een volledig nieuwe dimensie!

Wat behandelt de training ‘Communiceren in de VAKtaal van jouw klant’?
Wat computers niet kunnen en jij wel! Onder andere:

  • Kracht van non-verbale communicatie
  • Hoe verwerkt jouw klant jouw informatie
  • Inzicht in de betekenis van oogbewegingen
  • Suggesties in taalgebruik
  • Bouw een klik met elke klant
  • Bewustwording van eigen communicatie
  • Vragen stellen op diverse abstractieniveaus
  • Uitbreiden van de positie als vertrouwenspersoon
  • Presenteren voor elke klant
  • Samenvatten in de taal van de klant

En natuurlijk daarbij…..de vertaalslag naar de directe praktijk!

Hoe verloopt deze training ?
De thema’s worden door elkaar heen behandeld. En er wordt  veel geoefend!  Plezier en lering. Theorie en praktijk komen samen,  zodat je de nieuwe kennis direct kunt gebruiken.

Wat als je deze training hebt doorlopen?
Dan adviseer en informeer je op de echte interne drijfveren en motivatoren van jouw klant. Jouw gesprek en advies is gebaseerd op de kernwaarden en overtuigingen van de klant. In de taal van jouw klant! Elk gesprek en advies wordt 100% persoonlijk maatwerk, dat zorgt voor duurzame klantverbinding.

Wanneer in 2018?
Data: vrijdag 7 en maandag  17 september 2018
Locatie: Hotel Apeldoorn vd Valk (nieuw hotel)
Deelnemers: min. 6 – max. 15 deelnemers per training
Tijdsduur: 1 dag (start 9.30 uur, einde 16.30 uur)
Investering: € 425,- per deelnemer (ex. BTW) incl. volledige verzorging en studiematerialen.

Incompany mogelijk!

Meer weten of direct boeken?
Bel 033 – 8200382 of mail naar: info@financial-academy.nl

Trainer
Remko Grijm is de enthousiaste en bevlogen trainer voor deze dag. Remko is communicatietrainer en mastercoach. Zijn hart ligt in de menselijke vermogens.

Daarbij is hij Certified Master Practitioner of NLP, Certified Master Practitioner of Time Line Therapy™, Certified Master Hypnotist en Certified Financial Planner (CFP® FFP) FEA en EHP. Voor de mastercertificeringen internationaal erkend door de American Board of NLP, American Board of Hypnotherapy, de Time Line Therapy™ Association en de American Board of Financial Planners.

“The longer you wait, the harder it is to provide outstanding customer service.”
William H. Davidow